Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

nedjelja, 14. lipnja 2015.

U ISTARSKOM mjestu Vodnjan dogodio se napad na temelju nacionalne mržnje.




Objava: 17.12.2009 | 11:02

Što ste digli toliku buku oko tih svastika mene su ni krivog ni dužnog priveli u policijsku postaju jer su ROMI rekli da im je ekstremni desničar nacrtao svastike po kućama i gospodji muslimanki.Ja sam dao izjavu u mupu i rekao sam što bih opet ponovio oni koji me znaju u Vodnjanu znaju da bi prije nacrtao slovo U nego svastike.Krivac tza to ne-djelo su sami romi iz Vodnjana nacrtali jedan drugome iz osvete,a da ja nikad nisam dobio ispriku od MUP-a u Puli i želim to javno svima obznaniti.Na mene je pala sumnja jer su sve kuće imale svastiku osim moje.Niti sam nacista niti fašistima očito je da je dovoljno da sam HRVAT.


četvrtak, 17.12.2009. 12:44
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova
Vandal u Vodnjanu rpmimima išarao kuće kukastim križevima.

Tekst: Z.J.
Foto: Regional Express
U ISTARSKOM mjestu Vodnjan danas se dogodio napad na temelju nacionalne mržnje. U vandalskom i fašističkom pohodu još uvijek nepoznati počinitelj išarao tri automobila te nekoliko stambenih objekata u kojima žive Romi iz Vodnjana.
Kukasti križevi su prvi put uočeni u subotu u nedjelju, a danas je nepoznati počinitelj svoj suludi čin nastavio šaranjem automobila. Okupljeni Romi tvrde da znaju tko je počinitelj i da se radi o ekstremnom desničaru iz Vodnjana, prenosi Regional Express.
Nakon ovog vandalskog čina, u Gradu Vodnjanu je za 13 sati sazvana izvanredna konferencija za tisak. Povodom ovog događaja javnosti će se danas obratiti i gradonačelnik Grada Vodnjana, Klaudio Vitasović.


Nema komentara:

Objavi komentar