Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

srijeda, 29. srpnja 2015.

CRVENI SE MOJA HRVATSKA AKO BOG DA NEĆE JOŠ DUGO !!



CRVENI SE MOJA HRVATSKA
Crveni se moja Hrvatska od srama. Da li je to susramlje ili je to neka travanjska šala ? To je prava tuga i sramota. Jao vama zakonodavci. Tovarite na ljude terete nepodnosive, a sami ni da ih jednim prstom dotaknete, sram vas bilo i stid. Ne dajte svetinje psima, niti svog biserja bacajte pred svinje, da ga ne pogaze nogama, pa se okrenu i rastrgaju vas (M.)
Podrumaši prebrojavaju, prebojavaju i sortiraju branitelje i invalide Domovinskog rata. Koliko ih ima, tko za koga radi ? Koliko invalidska kolica imaju brzina, koje su marke? Posebno sortiraju one s drvenim nogama,plasticnim umetcima, protezama, šakama, rukama, nogama za vecernje izlaske, sport i rekreaciju i nogama za politicare. U ratu pobjednici u miru gubitnici !
Heroji ne placu i kad gube i kad pobijeđuju. Heroji ne mole, zube stisnu, prebole. Što ostane jednom od covjeka, kad istina na vrata pokuca, miris divnog jutra, san o boljem sutra, sjecanje, samo šaka jada i pepela (M.S.)
Crveni se moja Hrvatska od srama, obraza crvenih kao u Slavnoske snaše. Nemamo više tvoje-moje, sad je sve opet naše. Crveni se moja Hrvatska od srama iz nutra i iz vana. Na taj nacin sve više ostaje sama a tako je lijepa, kao bogom dana. Makar smo siromašni i mali, nismo zaslužili da smo na tako niske grane pali.
Život je dobar samo za probrane i odabrane. Tko to stalno kopa i ruje, grobove hrvatskih junaka pljuje ?Tko kocke u zastavi mojoj miješa i dijeli, zar je to ono što smo izabrali, što smo htjeli ? Tko to zemlju razgrce i u nju sjeme razdora baca, po mom domoljublju opancima gaca ?
Pogrešni ljudi u pogrešno vrijeme. Izvadili su iz mene domoljubno sjeme. Domovino moja, svako jutro prostirem te suncem okupanu. Budiš moje snove, a godine stare pretvaraš u godine Nove.
Sad tu stojim odpušten i napušten, crven od srama, žao mi je domovino moja, ostala si opet posramljena i sama, kao napuštena starogradska dama. Sad te imam i za tebe živim, od ove sramote savijam se sve do poda i u leđima krivim.
Bojim se da ce proci još puno dana u kojima cemo se moja Hrvatska i ja, crvenjeti od srama. Tko je jamio , jamio, i do danas se nije sramio, sram ga budi, nek mu narod sudi.
Cuvar svih vrlina je ponos, koji izbjegava sramotu, a teži priznanju. Mudar covjek se stidi miješati u ono u cemu nije vješt, a ludom se cini da je sramotno ako svuda svoj nos ne uvuce (D.O.C)
Voda sve nosi, samo sramotu ne. Nije sramota ništa ne znati, sramota je ništa ne uciniti.
Zooro pl. Osjetnik

Nema komentara:

Objavi komentar