Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Politički 5

Glasanje
Šalji prijatelju
Letjeli Franjo, Jeljcin i Clinton avionom. Odjedanput avion počne padati, a imaju samo jedan padobran. Clinton: Ajme, što da radimo!? Franjo: Da glasamo? Prihvate to oni, obave glasanje i pobijedi Franjo, uzme padobran i skoči. Jeljcin nakon toga upita Clintona: Dobro to što je Franjo pobijedio, ali nikako mi nije jasno otkud mu 253 glasa.
Dobar (180)  Loš (60)

Reklama
Šalji prijatelju
Ja nisam propalica. - Richard Nixon. Čitajte mi sa usana, neće biti novih poreza. - George Bush. Ponavljam, nisam imao seks sa tom ženom, gospođicom Lewinsky. - Bill Clinton. "Govor je jeftin" - HPT.
Dobar (72)  Loš (110)

Kravlje ludilo
Šalji prijatelju
Ulazi Franjo u restoran u pratnji Ankice Tuđman, Ljerke Mintas-Hodak i Vesne Škare-Ožbolt. Prilazi najbolji konobar kuće: - Dobar dan, gospodine Predsjedniče! Dozvolite da vam preporučim najbolji specijalitet kuće - mladog jastoga, u sosu od škampi, sa egzotičnim voćem... - Donesi ti meni jedan teleći odrezak, krvav! - Ali gospodine Predsjedniče, jastog je svjež, jutros stigao sa Tajlanda, nismo ga ni zamrzavali, pa preljev od indonežanskih škampa... - Ma neću jastoga, donesi mi, teleći odrezak! - Dooobro... A lude krave, gospodine Predsjedniče? - Otkud ja znam šta će one, pitaj njih!
Dobar (202)  Loš (55)

Pregovori
Šalji prijatelju
Otišao Slobo kod Clintona u Ameriku na pregovore. "Ako ne pristanete na naše uvjete, bombardiramo." - kaže Clinton. "Mora, mora biti načina na napravimo nekakav kompromis." - na to će Slobo. "Pa, znaš... možda bi i moglo... Ali nećeš ti to htjeti..." "Ma samo recite, sve dolazi u obzir!" "Pa... Znate otkako su mi uzeli Moniku, ja moram ili bombardirati ili joj naći zamjenu." "Ne čujem dobro!" "Ne seri. Nisam ti ja Larry King sa CNNa." "Dobro, obaviću "to" ja, ali kad se popnete na stol." "Supeeer! Ali - nije mi jasno - zašto da se penjem na stol?" "Srbija se ni pred kim saginjati neće!"
Dobar (79)  Loš (78)

Ime
Šalji prijatelju
Ode Franjo na WC, ali greškom sjedne na bide. Upada Ankica i kad je videla na čemu ovaj sjedi, onako zaprepaštena vikne: - Ah, moj Bože, gdje to sjediš? - Ankica, tisuću sam ti puta rekao da me, kada smo sami, možeš zvati Franjo!
Dobar (92)  Loš (66)

Ekonomija
Šalji prijatelju
Socijalizam: Imate dvije krave. Vlast vam uzima jednu i daje je nekom drugom. Komunizam: Imate dvije krave. Vlast vam uzima obje i daje vam mlijeko. Fašizam: Imate dvije krave. Vlast vam uzima obje i prodaje vam mlijeko. Nacizam: Imate dvije krave. Vlast vam uzima obje i strelja vas. Kapitalizam: Imate dvije krave. Prodate jednu i kupite bika.
Dobar (106)  Loš (76)

Vrtić i zatvor
Šalji prijatelju
Dođe Franjo u posjet vrtiću. Gleda malo djecu kako se igraju i kaže: - Mateša! Daj piši ček na 5,000 kuna za poboljšanje životnih uvjeta u vrtiću! I ovaj napiše ček, i idu dalje te dođu u zatvor. I gleda malo zatvorenike kako robuju i kaže: - Mateša! Daj piši ček na 500,000 kuna za poboljšanje životnih uvjeta u zatvoru! - Pa kako za djecu 5,000, a za ove zločince 500,000? - A šta ti, Mateša, misliš da ćeš ići u vrtić poslije izbora?


Dobar (282)  Loš (74)

Spas
Šalji prijatelju
Utapaju se Canjuga i Tuđman. Tko će se spasiti? Hrvatska.
Dobar (155)  Loš (68)

Cibonin toranj
Šalji prijatelju
Padaju sa Ciboninog tornja Canjuga i Tuđman. Tko će prije pasti? Svejedno...
Dobar (95)  Loš (75)

Kemo
Šalji prijatelju
Spavaju Ankica i Franjo i neko kuca na vrata. - "Franjo idi vidi tko kuca" I pita Franjo tko kuca u ova doba? - Kemo! Koji Kemo? - Ma koji Kemo? -Kemoterapija!
Dobar (70)  Loš (103)

Nema komentara:

Objavi komentar