Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Politički 7

Men
Šalji prijatelju
Sastali se Nijemac, Englez i Srbin. -Ja sam biznismen - kaze Nijemac. -Ja sam džentelmen- veli Englez. A Srbin će : -Ja sam nepis-men.
Dobar (119)  Loš (49)

Tri put 'ura za Franju!
Šalji prijatelju
Obilazi Franjo 1943. postrojbu partizana. - Evo druže Franjo, naš duh je nesalomiv, borci jedu gume od kamiona, ali se ne tuže!!! - Sram vas bilo !!! Jedite felge ! Gume su za ranjenike...
Dobar (78)  Loš (57)

Sahara
Šalji prijatelju
Što bi se dogodilo da se Hrvati presele u Saharu? Prvi dan bi se malo isčuđavali. Drugi dan bi zasjedao Sabor. Treći dan bi donijeli odluku o poskupljenju pijeska.
Dobar (144)  Loš (44)

Ogledalce, ogledalce !
Šalji prijatelju
Stala Klaudija Šlifer pred ogledalo i pita: -Ogledalce, ogledalce jel' tako da sam ja naljepša žena na svijetu?
O da Kaudija ti si najljepša žena na svijetu- odgovori ogledalo i ona sretna izađe iz sobe. Nakon nje uđe Tyson i dobi
potvrdu da je najjači na svijetu te izađe iz sobe. Treće uđe Frankensteinovo čudovište da upita ko je najružniji. Iz sobe se začuje urlik razočaranja i čudovište ispadne bijesno iz sobe: - Ko je taj Škegro majku mu...
Dobar (112)  Loš (44)

Zlatna ribica
Šalji prijatelju
Ulovio Ribar zlatnu ribicu u Kastelanskom zaljevu. I kaze on ribici, "Pusticu te ako mi ispunis jednu zelju." A dodje njemu ribica, "Ma ispunicu ti ih i pet, samo me ne vracaj nazad!"
Dobar (81)  Loš (44)

Lovci
Šalji prijatelju
Otišo' Franjo na safari u Afriku. I nakon lova svi su se skupili i razgovaraju o ulovu. Clinton se pohvali sa dva ubijena lava, jednim slonom i tri nosoroga. Jeljcin je u pijanstvu gađao lavove, a pogodio tri gnua i dve žirafe. Na kraju pitaju Franju šta je on ulovio. - E, veli, ja sam skinuo, krdo pliskavica.
- Kakvih pliskavica, začude se svi, pa nema u Africi pliskavica!
- Pa kako nema ? Pa eno ih tamo stoje uz cestu i dok prolazimo viču Please, Please !
Dobar (59)  Loš (65)

Život s jednom plaćom
Šalji prijatelju
Došla jednog dana Ankica i pita Franju. - Čuj, jel' ovo naša kuća? - Pa je kakvo je to glupo pitanje !? - Ma ono, samo naša ? - Pa je čija bi bila !? - A ova posluga ? - I ona, Ankice i ona... - I ova jahta, i otočje, ' kinematografi Zagreb' i... - Ma jesu, naravno, čiji i bili? - I avion? - Ma i on, nemoj mi tlak dizat... - U Franjo, kak' je tek ljudima koji žive od dvije plaće....
Dobar (87)  Loš (45)

A gdje je Mujo?
Šalji prijatelju
U vrijeme kad je Jovanka Budisavljević bila sklonjena iz javnog života predsjednika Broza održavao se partijski sastanak. Na kraju upita predsjedavajući ima li tko kakvo pitanje. Ustade se Mujo i upita: A gdje je Jovanka ?
Tek sljedeći sastanak, diže se njegov prijatelj Haso i kaže:
-Ja imam dva pitanja: Gdje je Jovanka? i - Gdje je Mujo?
Dobar (82)  Loš (46)

Medicina
Šalji prijatelju
Bili Amerikanac, Rus i Bosanac i razgovaraju oni do kud je stigla današnja medicina. Kaže Amerikanac: "Kod nas nije problem ako netko izgubi ruku, nogu u ratu i sl., mi mu stavimo novu plastičnu, još bolju nego staru."
Kaže Rus: "Nije ti to ništa. Kod nas ako netko u ratu izgubi oko mi mu u pet minuta stavimo novo stakleno koje još bolje vidi, ima i zoom i da vidi po mraku..."
Kaže Bosanac: "Dečki moji to vam nije ništa. Kod na netko izgubi ruku, nogu odma se donese konac i igla, prišije mu se vime od krave i on pomuze 20 litara mlijeka na dan najmanje."
"Pa ko ti je to vidio?", pita Rus, a Bosanac veli : "Onaj tvoj sa staklenim okom!"
Dobar (63)  Loš (48)

Tehnologija
Šalji prijatelju
Pričaju Clinton, Jelcin i Tudman o razvijenosti svojih zemalja. Kaže Clinton : "Mi imamo jako razvijenu tehnologiju. Kod nas, kada rane čovjeka, u tren oka ga zaliječimo laserom" . Na to će Jelcin : "Mi takoder imamo jaku tehnologiju. Kada kod nas čovjeka zgaze tenkom, začas ga skrpaju i 'ko nov je". A na to će Tudman : "Nije to ništa. Ljude kod nas ubiješ, razrežeš na komadiće, skuhaš, pojedeš, posereš, i to govno opet glasa za HDZ"!
Dobar (90)  Loš (52)

Nema komentara:

Objavi komentar