Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Politički 8

Cigo
Šalji prijatelju
Ide Cigan ulicom i govori: "Neču ja peć' kolače, ne,ne." "Ne ja kolače nebum' peko'." Čuje ga policajac i pita ga: "Šta je bilo Cigo?""Ja kolače nebum' peko'." "Pa dobro šta je, jel te žena maltretira?" "Ma ne. Sve se zbrkalo. Uvjek je u povijesti bilo ovako: Hrvati su ratovali, Cigani krali, a Šiptari pekli kolače. A sad Šiptari ratuju, Hrvati kradu, ali ja kolače ne bum' peko'."
Dobar (107)  Loš (51)

Lijek
Šalji prijatelju
Došla mama sa sinom doktoru i veli: "Doktore pomagajte! Sin već tjedan dana ne može na WC." Veli doktor:"Stavite ga pred televizor i nek gleda Šeksa i Krpinu i sigurno će ga protjerati."Nakon 2 sata zove žena uspaničeno doktora "Doktore mali se usro preko glave. Šta da radim.""Šta je gledao?""Pa, Škegru.""Ma neee Škegru on je za odrasle."
Dobar (96)  Loš (37)

Najjače oružje
Šalji prijatelju
Razgovarali Rus i Amerikanac tko ima jače oružje. I dođe Rus u Ameriku, uđe u jednu prostoriju, a u kutu klavir. I kaže Amerikanac: "Idi i pritisni jednu tipku." Rus ode i stisne, a kad ono vani ogromna eksplozija. Rusi oduševljeni pozivaju Amerikance da dođu kod njih. I dođu Amerikanci, kad i Rusi imaju klavir. I ode Amerikanac i stisne tipku, kad ono ništa. I kaže on: "Ma slabi ste, idemo mi nazad u Ameriku..." "Ma koju Ameriku?!"
Dobar (87)  Loš (38)

Izvještaj
Šalji prijatelju
Izvještaj sa pograničnog incidenta između Rusije i Kine, ruska verzija: "Naš traktor mirno je orao zemlju, kada su na njega pripucali Kinezi. Naš traktor je uzvratio vatru iz svih oružja, a zatim odletio u nepoznatom pravcu."
Dobar (84)  Loš (43)

Ban Jelačić
Šalji prijatelju
Hoda Stipe Mesić po Trgu bana Jelačića, kad čuje kroz mrak: "Stipeee. Stipeee." Okrene se oko sebe, nema nikoga, kad ono opet: "Stipee, Stipee!". Pogleda on gore, kad ono ban mu govori: "Treba mi novi konj, ovaj mi se umorio." Stipe brže bolje otrči do Banskih dvora, i tamo Franji kaže: "Ban mi se obratio!" Franjo u nevjerici, ali ipak pristane da i on to vidi. I dođu oni do Trga, kad odjedamput ban kaže: "Stipee! Stipeee! Rekao sam konja da mi dovedeš, a ne magarca."
Dobar (92)  Loš (52)

Bog i kruh
Šalji prijatelju
Koja je razlika između Tita i Tuđmana? Tito uzeo Boga, a dao kruh, a Tuđman uzeo kruh, a dao Boga.
Dobar (74)  Loš (58)

Markice
Šalji prijatelju
Zašto se u Hrvatskoj ne štampaju markice s likom Franje Tuđmana? Ne bi znali ljudi s koje strane da pljunu.
Dobar (155)  Loš (114)

Kongres
Šalji prijatelju
Na kongresu HDZ-a Franjo drži govor: "Prijatelji, junački smo se borili za našu domovinu..." "Koljači", čuje se iz dvorane. Franjo se nakašlje i nastavi: "Sami smo se izborili, željeli smo ravnopravnost..." "Koljači", čuje se iz dvorane. "Molim publiku da se smiri. Dakle, danas živimo sretno i radimo za još bolje sutra." "Koljači", opet se čuje. Franjo poludi: "Pa dobro, recite to što imate na glas!" "Koljači, kikiriki, koštice, ljubenice."
Dobar (87)  Loš (49)

Hopa-cupa
Šalji prijatelju
Voze se Tuđman, Clinton i Jeljcin u avionu i sruši se avion i uhvate ih ljudožderi. Izbor je: ili hopa-cupa ili smrt. Clinton odabere hopa-cupa, pa ga poje*u i puste. Jeljcin isto odabere hopa-cupa, i njega poje*u i puste. A Tuđman kaže: "Ja sam Hrvat, neću poniženje nego smrt." Ljudožderi odgovore: "Dobro, ali prvo malo hopa-cupa."
Dobar (60)  Loš (45)

Prvi film
Šalji prijatelju
Jeste li čuli da je naš predsjednik snimio svoj prvi film? Zove se "Draga, smanjio sam zemlju".
Dobar (75)  Loš (46)

Nema komentara:

Objavi komentar