Opis HNF-a

10. travnja 2010. godine na dan kada je 1941. god. obnovljena Hrvatska država u Zagrebu je osnovana udruga "Hrvatski nacionalni front ". Zadaća udruge je čuvati i braniti nacionalne interese. Hrvatski narod mi je svetinja i spreman sam dati život za njega i svoju domovinu. Smatram da ponekad radikalni potezi nisu neopravdani, te da unutar granica Republike Hrvatske najveća prava trebaju imati isključivo Hrvati i nitko drugi, a pogotovo ne određene nacionalne manjine koje su mom narodu kroz povijest nanijele neoprostivu štetu. Pitanje Hrvata u BiH bi rješio pripojenjem Hrvatskoj državi i dovođenjem države na njene povijesne granice.Ustaški pokret nije bio ni fašistički ni nacionalsocijalistički, nego izvorno hrvatski i osloboditeljski.Činjenica, da se je bl.Alojzije Stepinac drugačije držao prema Ustaškom pokretu nego prema fašizmu i nacionalsocijalizmu dokazuje da je i sveta katolička crva stala uz hrvatski narod i ustaški pokret.

Posjetioci


counter

Pravaš

Pravaš

HNF

Pretraži ovaj blog

utorak, 19. svibnja 2015.

Instituta za genetska istraživanja u Vancouveru dokazao da su Srbi, Crnogorci i Bošnjaci porijeklom Hrvati

19.05.2015


Vancouver_school_of_theology_(UBC-2009)Sad je u jeku tihi sukob u Srbiji Aleksandra Vučića i Ivice Dačića po pitanju političke prevlasti.  Vučić sad Dačiću spočitava kako ovaj nije pravi srpski domoljub, jer je, navodno, Dačićev otac, umirovljeni policajac Desimir, ustvari Hrvat iz Janjeva na Kosovu, odakle je 1981. godine kao nepoćudan kadar prebačen u Žitorađu, mjesto  oko Leskovca, daleko izvan Kosova. Dačićeva sestra zove Evica, što je Srbijancima dokaz više o sumnjivom Dačićevom podrijetlu, a analogno toj logici stvari i pitaju se; smije li i može li on kao etnički Hrvat zastupati srbijanske političke interese. Istodobno, u srbijanskoj javnosti traju i rasprave o etničkim korijenima samog Vučića, pa je to jedna sveopće „igranka“ bez prestanka i po mom sudu zabava širokih narodnih masa sporednim pitanjima nauštrb ekonomskih i socijalnih problema kojima se nitko u Srbiji ne bavi na ozbiljan način. Za Vučića već godinu ili dvije kruži intenzivna priča da mu je biološki otac albanski novinar Fahri Musliju, rodom iz Prizrena, koji je sad umirovljeni novinar, a nekad davno 1970. kolega na poslu u Tanjugu Vučićeve majke Angeline.vučiććććććć Te godine rođen je i Vučić. Kad su se glasine o navodnom očinstvu Muslijua proširile i u albanskim i makedonskim medijima, reagirao je Fahri Musliju, demantirajući sve to. Bez obzira na njegov demanti, ne jenjavaju daljnji i novi natpisi te vrste o Vučićevom stvarnom podrijetlu. Isto tako, sadašnji srbijanski premijer je u svojim javnim nastupima često isticao kako su mu ustaše ubile nekih dvadeset bliskih rođaka u Jasenovcu!? Ljubiša Petković, zastupnik Šešeljeve stranke, koji apsolutno opovrgava tu Vučićevu konstrukciju tvrdnjama da nitko od Vučićevih nije stradao u Jasenovcu, jer su, opet prema Petkovićevim riječima, svi Vučići iz Čipuljića nadomak Bugojna, 1941. godine prešli u katoličanstvo, te nijedan nije stradao. To automatski znači da je Vučić više od dvadeset godina lagao i obmanjivao srbijansku javnost, da bi sebi pribavio simbol potomka “mučenika” i “stradalnika.” Taj Ljubiša Petković je vojni kadar i preko obavještajnih službi je doznao za te podatke koje Vučić, po njemu, krije kao zmija noge. Petković iznosi još niz bizarnih detalja o Vučićevim bliskim rođacima. Za njegovog strica tvrdi da je navodno klao Srbe u Jasenovcu. Za jednu Vučićevu rođaku još dodaje kako je bila udata za poznatog ustašu iz bugojanskog kraja, Ljubu Tomasa. I bivši ministar inozemnih poslova Srbije Vuk Jeremić po majčinoj liniji vuče podrijetlo od muslimanske obitelji Pozderac, te mu je rod osobno nekadašnji komunistički moćnik Hakija Pozderac. Jeremić je to i priznao bez okolišavanja. Tako u beskraj Srbijanci nabrajaju tko sve nije podrijetlom čistokrvni Srbijanac, a političkom funkcijom dirigira sudbinu Srba. Spominju tako i činjenicu da je po ocu Čedomir Jovanović Rom, što je bio i pokojni, bivši ministar pravde, Vladan Batić. Dvoje židova Slobodan Homen i Stanislav Pak Stanković zauzimaju visoke pozicije u srbijanskom političkom miljeu, no oni se deklariraju kao Srbi, a ne kao Jevreji. Konvertitstvo im se isplatilo u zemlji kakva je Srbija. I Olga Kavran, ćerka profesora Dragoljuba Kavrana je po ocu i njegovom ocu, bivšem avijatičaru kraljevnine SHS Hrvatica, no ni ona, ni njen otac nikad i nigdje ne naglašavaju hrvatske korijene. Asimilirali su se, te se kao takvi probili u srpsku političku elitu, pošto su učinili prvi i najvažniji korak. Zatomili su svoje
nacionalne osjećaje, kao i mnogi drugi u Srbiji. Dragoljub Kavran je čak član Krunskog savjeta Karađorđevića, a njegova kćer Olga je dugo bila portparolka Haškog tribunala i desna ruka glavnog tužitelja Brammertza. I ranije je bilo ovakvih anomalija u srbijanskoj politici, te su se za najveće Srbe izdavali oni koji nemaju nikakve veze sa Srbijancima, ali su ih zastupali, a narod ih je bespogovorno slijedio. Masovni ubojica Milorad Ulemek, osuđen za ubojstvo Zorana Đinđića je po ocu Slovak iz Stare Pazove, ali se cijeli život ponaša kao velikosrbin i kao takvog ga vrijedi i tretirati. Mađar Mihalj Kertes kome su i otac i majka Mađari, glumio je u doba Miloševićeve diktature velikog “Srbina”, kao i zapovjednik crvenih beretki Franko Simatović, zvani Frenki, po ocu Hrvat, a po majci Crnogorac, ali djelom jedino velikosrbin i teški četnik.
O Vojislavu Šešelju svi znaju da je etnički Hrvat, čiji je djed prešao u pravoslavlje, ali Šešelj se zbog osobnih kompleksa i frustracija iz djetinjstva i mladosti okrenuo protiv naroda kome pripada i postao liderom naroda s kojim nema nikakve veze. Međutim, on se kao i svi gore nabrojani borio za srbijanske interese i jedino ga tako i treba tretirati. Znači, opasna i opaka posrbica, koji kao takav mora biti i krvav do lakata da bi zadobio povjerenje naroda kome je pristupio. Zato se tako i ponaša, jer u njemu je neprestano dvojno nacionalnog duha, te mu je podsvijest jača od svijesti. I tvorac radikalizma u Srbiji Nikola Pašić bio je vlaško cincarskog podrijetla, a smatraju ga Srbijanci jednim od najznamenitijih Srba svih vremena. Sudjelovao je u stvaranju i obaranju obje srbijanske dinastije i Obrenovića i Karađorđevića. Vuk Kardžić je potomak doseljenih Crnogoraca u lozničkom kraju u zapadnoj Srbiji, a cijeli život je taj šepavi pustolov i srbijanski jezikoslovac pripovijedao o Srbima tri zakona, lansiravši krilaticu “Srbi, svi i svugdje.” To je prije dva stoljeća bila samo uvertira ovoga što imamo danas kao flagrantnu srbijansku ekspanziju prema krajevima koji Srbima nikad ni etnički, ni povijesno, ni geopolitički nisu pripadali. I tvorac srbijanskog “Načertanija” Ilija Garašanina je korijenom iz Crne Gore, a ostavio je za sobom taj politički pamflet koji je Srbijancima bio potka za pravdanje njihovih osvajačkih ratova devedesetih godina. Zanimljivo, sam Garašanin kome je to “kodno” prezime, jer je pravo prezime Lukić prikrio zbog straha od odmazde naroda, napisao je taj velikosrpski program, želeći da se tom gestom iskupi pred masom Srba, koja ga je optuživala za  izdaju i proglašaval drugim  Vukom Brankovićem, jer je, kako navode srbijanski povjesničari, imao stigmu izdajnika zbog svog kukavičkog držanja tijekom drugog srpskog ustanka. Vidimo kako se taj čovjek “iskupio” na najogavniji mogući način. Neki autorstvo tog pamfleta
pripisuju i Čehu Františeku Ježu, koji je, navodno, skupa sa Garašaninom sudjelovao u pisanju Načertanija 1844. godine. Garašaninu se vlastiti trud višestruko isplatio. Postao je visoko etablirani ministar u Obrenovićevoj vladi, a njegov projekat je tek u Haškom sudu za ratne zločine čitan i analiziran kao lajtmotiv srbijanskih osvajačkih ratova 170 godina.
Danas mlađi naraštaji ni u Hrvatskoj ne mogu spoznati do kraja pravu istinu o bližoj ili o daljoj povijesti, jer se danas povjesničarima predstavljaju Titovi apologeti, kojekakvi Jakovina, Markovina, Klasić i njima slični. Kad kažem da u Srbiji njih veliča i slavi jedan fetivi četnik kao što je novinar Ratko Dmitrović, onda sam dovoljno rekao o njima trojici.
Srbija lažira povijest od 7 stoljeća da prikrije hrvatski gen
U Srbiji je zabranjena tema a  doseljenja na ove prostore u sedmom stoljeću. U Beogradu, Sarajevu ili u Podgorici, tih prvih pet stoljeća od VII – XII se namjerno desetljećima preskače. Tako školarci u osnovnoj i srednjoj školi, zatim i studenti na Filozofaskom fakuletu na odsjeku povijesti civilizacije ostaju uskraćeni spoznaje ključnih pitanja. Da su ikada teledirigirani “povjesničari” u razdoblju titoizma, a sad vidimo bjelodano i post – titoizma predočili istinu mladima, sve bi bilo drugačije. Svi bi znali da smo od doseljenja na Balkan svi mi etnički čisti Hrvati i da ne postoje nikakvi Srbi, Bošnjaci, Crnogorci, koji su tijekom stoljeća odvajani od hrvatstva, neki prije, a neki kasnije, a danas su ti bivši etnički Hrvati najveći neprijatelji hrvatske države i hrvatskog naroda. Neznaju i nemaju pojma o svojim korijenima i zato im je Hrvatska svima trn u oku. Ljudi poput Dominika Mandića, Krunoslava Draganovića, Frana Milobara, Ćira Truhelke, koji su svi kao svestrani i polivalentni znanstvenici, dvojica među njima i svećenici, pisali su o Bijeloj i Crvenoj Hrvatskoj, argumentirano i činjenično na temelju znanstvenog istraživanja uz obilje dokaza, materijalne i pisane građe. Stvarali su u mnogo težim uvjetima od ovih današnjih jer u njihovo vrijeme nije bilo samostalne hrvatske države, te su neki potpisivali svoja djela i pseudonimima. Recimo, Krunoslav Draganović je povijesnu raspravu na temu Herceg Bosna i Hrvatska potpisao kao Hrvoje Bošnjanin, a dr. Ivo Pilar je “Balkansi poluotok”, svoje legendarno djelo potpisao kao Zidland, jer je objavljeno 1937. godine u doba srbijanske strahovlade Karađorđevića, dvije godine prije zvaničnog početka drugog svjetskog rata 1939. godine. Poučan i zanimljiv je i tekst Vatroslava Murvara, također, pisan u osvit drugog svjestkog rata.srbi u puli
Da je itko od  čitao i djela suvremenog hrvatskog povjesničara Nevena Budaka, eksperta za rano srednjovjekovlje i prva stoljeća dolaska Slavena na Balkan, opet bi nešto korisno naučili. U samoj Srbiji među onim koji se danas službeno i pišu kao Srbi ima između 500 000 – 800 000 Roma, a zvanična statistika kaže da ih je svega 130 000, u centralnoj Srbiji ima oko 300 000 Vlaha, nacionalno Vlasima izjasnilo se oko 40 000, no Srbi kao i obično krivotvore sve, pa i službene podatke zvaničnog popisa i strancima lažno prikazuju, da bi Srbiju predstavili kao etnički homogenu i monolitnu zemlju, a ona to u zbilji nije. U Šumadiji, dakle u srcu Srbije, od dva milijuna ljudi svi su podrijetlom iz Crne Gore i Hercegovine, a kako znamo i prema analizi Instituta za genetska istraživanja smještenog u Vancouveru koja je objavljena 2013. godine, to su sve Crveni Hrvati.  Sam Institut je ustvrdio da su samozvani Bošnjaci 99,9% Hrvati, a tzv. Crnogorci u postotku od 65 – 70% su genima dokazano Hrvati. Još je stari hrvatski povjesničar češkog podrijetla, rođenjem Osječanin dr. Ćiro Truhelka ( 1865 – 1943 ) pisao o posrbljavanju Hrvata, Mađara i Bugara u centralnoj Srbiji.  Truhelka je bio ne samo povjesničar, nego i etnololog i arheolog koji je skupljao godinama materijalne dokaze o dalekoj prošlosti i korijenima Hrvata. Više je taj Čeh iz Osijeka učinio za hrvatsku kulturnu baštinu, nego što bi to mogli učiniti Jakovina, Markovina i Klasić kad bi sva trojica poživjeli po stotinu godina, svako ponaosob. S druge strane Jakovina, Markovina i Klasić usred Hrvatske očito preferiraju srpske “istoričare” Čubrilovića, Samardžića, Krestića (Šešeljevog osobnog povjesničarskog uzora ) i njima slične, a nije im dalek i stran zasigurno i fočanski odvjetnik Stevan Moljević, koji je početkom XX stoljeća doradio program Načertanija iz 1844. i predao Draži Mihailoviću i njegovim suradnicima za konkretnu uporabu.
Dokaz o genocidu nad Hrvatima
I prva i druga Jugoslavija su bile i ostale tamnica i grobnica za Hrvate i to samo hrvatski “ljevičari” ne zamijećuju i uporno ignoriraju. Godine 1910. kad je napravljen posljednji popis stanovništva uoči Velikog rata od 1914 – 1918. mnogi krajevi u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, istočnom Srijemu i Boki Kotorskoj bili su apsolutno hrvatski, ali su u razdoblju od 1918 – 1991. za doba obje Jugoslavije pretvoreni u srpske ili muslimanske etničke oblasti. To hrvatski “ljevičari” ne žele da vide, a srbijanska politička elita, znajući za sve to, uživa u plodovima otimačine hrvatskih zemalja. Konkretno, Petrovaradin je 1910. godine imao 95% Hrvata, a danas nešto više od stoljeća nakon toga, dva svetska rata i agresije Srbije na Hrvatsku od 1991 – 1995. Petrovaradin ima oko 7% Hrvata, a broj Hrvata sa udjelom od 35% u Srijemskim Karlovcima, odnosno 40% u Srijemskoj Kamenici za 105 godina je spao na 2%- 3% U Srijemskoj Mitrovici, Rumi, Inđiji,Šidu i Zemunu je 1910. bio podjednak broj Hrvata i Srba. U svim tim mjestima bio je i razmjerno veliki broj Nijemaca i Mađara.četo meto U Zemunu su Mađari činili relativnu većinu s nekih 6 600 žitelja od ukupno 17 000 ljudi u cijelom Zemunu. Mađara je bilo 4 400, Srba 3 300, Hrvata 2 200. Danas Zemun ima 95% Srba. Time je sve rečeno. Stara Pazova je imala apsolutnu većinu Slovaka evangelika, a bilo je i Nijemaca, Mađara, a najmanje Srba. Danas je tamo 95% Srba. Protjerali su, ne samo Nijemce nakon drugog asvjetskog rata, nego i Mađare i Slovake, koji su sa 75% udjela populacije iz 1910. spali na 3% stanovništva 2015. godine. Nijemci i Mađari su protjerivani i iz Mitrovice, Inđije, Šida, Rume, a devedesetih su desetkovani i Hrvati. U brojkama, najveći progon su doživjeli Hrvati u Šidu, gdje je do 1991. bilo 7 000 Hrvata, a danas je ostalo samo 2 000 Hrvata. Šid je još 1939. imao blagu hrvatsku većinu, te je zato sporazumom Cvetković Maček i pripao Banovini Hrvatskoj. Danas Šid ima preko 90% Srba. Godine 1910. cijeli istočni Srijem je imao 42% Srba pravoslavaca, dok su apsolutnu većinu od 58% činili skupa katolički narodi Hrvati, Nijemci, Mađari i Slovaci. Ovih potonjih je bilo i nešto evangelika u Staroj Pazovi i oko nje. Pojedinačno, Hrvata je u ukupnoj masi populacije bilo 25%, odnosno 108 000, a Srba 180 000. Danas je ostalo samo nekoliko desetina tisuća Hrvata, a Nijemaca, Mađara i Slovaka ima samo u kategoriji statističke pogreške .Još veći pogrom Hrvati su u dvije Jugoslavije pretrpjeli u Boki Kotorskoj, nevjesti Jadrana i zaljevu hrvatskih svetaca. Godine 1910. omjer Hrvata katolika i Srba i Crnogoraca pravoslavaca bio je 35%:65%. Ali, iako su Hrvati bili tek nešto više od trećine pučanstva, svi gradovi na obali s iznimkom Risna bili su etnički katolički i hrvatski, a i južnije od Boke Kotorske bilo je hrvatskih naselja popu Budve, Bara i Spiča ( danas Sutomora ). Jedino je Ulcinj bio i ostao čisto albanski. U Tivtu je prije stotinu godina bilo 95% Hrvata, u Herceg Novom 70% Hrvata, u Perastu isto 70% Hrvata, a u Kotoru za postotak manje, točno 69% Hrvata.Budva je imala 82% Hrvata, Sutomore 90% Hrvata, a Bar 40% Hrvata. Oko 55% Barana je bilo pravoslavne vjere koje je u pravoslavlje po pisanju akademika Josipa Pečarića koji potječe iz tih krajeva, a danas živi u Zagrebu, preveo 1905. crnogorski kralj Nikola dekretom da se svi imaju “istoga dana pokrstiti u pravoslavnoj crkvi, da bi postali Srbi pravoslavne vjere i dobili nova imena i prezimena.” rečeno, učinjeno i tako je hrvatski grad Bar postao srpsko – crnogorska luka na Jadranu još 1905. kad se kralj Nikola sa svojom vojskom spustio niz planinu Rumiju, poviše grada, kako to detaljno opisuje akademik Josip Pečarić. Danas je Tivat sa 95% hrvatskog pučanstva spao na 19% Hrvata u samom gradu, Kotor je sa udjelom od 69% Hrvata sveden na 7,5% Hrvata. U Herceg Novom je od 2 5 – 3% Hrvata, kao i u Baru. U Budvi od nekadašnjih 82% Hrvata sada je tek 0,5 – 1% Hrvata u toj “srpskoj” turističkoj Meki. Sutomore je sa 90% Hrvata došlo za 105 godina progona, asimilacije i ubijanja, (što je bila sudbina i svih ostalih mjesta na Crnogorskom primorju), na samo 0,5% hrvatskog življa. Kako se sve ovo skupa nazivas drugim imenom osim etnocidom uz primjese memoricida tamošnjih ljudi kojima je zabranjeno i pravo na povijsno sjećanje na svoje pretke, a kamoli isticanje nacionalnih obilježja, bilo kad i bilo gdje.
Posebno poglavlje su Hrvati u Bosni i Hercegovini, koja je kolijevka hrvatske državnosti i jezgro najstarijih hrvatskih kraljevina. Do turske najezde i provale na Balkan u Bosni i Hercegovini su živjeli samo Hrvati. Danas je slika potpuno drugačija. Daleko je više i Srba i sad novokomponiranih Bošnjaka – muslimana koji su zanijekali svoje hrvatsko podrijetlo i zanemarili činjenicu da je još uoči drugog svjetskog rata u Skupštini krajevine SHS od 24 zastupnika muslimanske stranke iz Bosne njih 21 izjavio da se izjašnjava Hrvatom islamske vjere. Svega dva su bila neoprijedeljena a samo je jedan rekao da je Srbin pravoslavac. Bio je to Mehmed Spaho, čiji unuk je 90 – tih u Srbiji bio na tragu svog djeda, pa se učlanio u Šešeljevu radikalnu stranku i bio njihov lokalni zastupnik u Loznici gdje je tada živio.U knjizi dr. Jakova Gela “Stanovništvo Bosne i Hercegovine” tiskanoj u travnju 1995. godine, a pohranjenoj u DZS ( Državnom zavodu za statistiku Hrvatske ) dat je prikaz uspona i padova stanovništva sve tri glavne vjerske i nacionalne zajednice u BiH od 1910 – 1991. godine. Dati su i podaci za gradsko stanovništvo 30 reprezentativnih gradova u BiH u periodu od 1910 – 1991. godine. Godine 1910. Hrvati su imali apsolutnu većinu u Bosanskom Brodu od 58%,  u Fojnici 52% Hrvata, u Jajcu 53% Hrvata, Varešu 80% Hrvata i Zavidovićima od 59% Hrvata. Relativnu hrvatsku većinu imali su Bugojno sa 46% Hrvata, Kotor Varoš sa 49% Hrvata, Livno sa 45% Hrvata. Za Sarajevo, Zenicu i Travnik je interesantan detalj kako su imali za samo po jedan postotak više Hrvata nego Bošnjaka – muslimana. U Sarajevu je bilo 34% muislimanskog pučanstva, a 33% Hrvata. Srba je u Sarajevu bilo samo 16% ukupnog stanovništva.U Zenici je bilo 40% Hrvata i 41% muslimana, a isti omjer katolika i muslimana je zabilježen i u Travniku, znači 41%: 40% u korist muslimana.Značajan upliv Hrvata bio je i u gradovima koji nisu imali niti mulsimansku, niti srpsku većinu. Tako je u Banjaluci s relativnom muslimanskom većinom od 43%, bilo i 28% Hrvata i 26% Srba.U Bihaću je bilo 60% muslimana, ali i 28% Hrvata i svega 9% Srba.U Doboju muslimani su tvorili apsolutnu većinu od 52% stanovnika, slijedili su Hrvati sa 32%, a Srba je bilo samo 10% stanovništva.U Mostaru muslimana je bilo 44%, Srba 28%, a Hrvata 27% stanovništva.U Drvaru gdje su 27. srpnja združenom kacijom partizani i četnici ubili 2000 Hrvata, još 1910. godine bilo je 40% Hrvata i oko 58% Srba. U Tuzli je bilo 52% muslimana, Hrvata 29%, a Srba 18%. Trebinje je pored 42% mulsimana i 39% Srba imalo i 18% Hrvata, U Goraždu je bilo nastanjeno 10% Hrvata, a u Bijeljini 12 % Hrvata, mada se te tri općine smatraju tradicionalno nehrvatskim područjem, ali stari popisi govore nešto drugo.  Sveukupno, bosanski muslimani su od 30 reprezentativnih gradova, bili relativna ili apsolutna većina u Banjaluci, Bihaću, Bijeljini ( 59%),Bosanskom Novom ( 63 %), Petrovcu ( 73 %), Brčkom, gradu, ali ne i opčini Derventa, u Doboju, Foči, Goraždu, Mostaru, Prijedoru, Srebrenici, Trebinju, Tuzli, Višegradu, Zenici i u Zvorniku.. Zbirno, to je 18 gradova. Hrvati su bili apsolutna ili relativna većina u Zavidovićima, Varešu,Livnu, Kotor Varošu, Jajcu, Fojnici, Bugojnu i Bosanskom Brodu. Ukupno, to je osam gradova. Srbi su imali većinu, relativnu ili apsolutnu u Bileći od 48% i Drvaru od 58%. Godine 1948. muslimani su bili većina u Bihaću, Bijeljini,  Bosanskom Novom, Bosanskom Petrovcu, Brčkom, Derventi, Doboju, Foči, Goraždu, Jajcu, Kotor Varošu, MOstaru, Prijedoru, Srebrenici, Tuzli, Višegradu, Zenici i Zvorniku. Hrvatsku većinu nakon drugog svjetskog rata od ovih 30 gradova imali su Zavidovići, Vareš, Travnik, Livno, Fojnica,Bugojno i Bosanski Brod. Srpsku većinu poslije 1948. imali su Sarajevo, Banja Luka, Bileća, Drvar, trebinje. Zanimljivo, i pored tzv “genocida” Srbi su nakon tog velikog rata preuzeli vodstvo u Sarajevu i Banjaluci! Danas, poslije rata od 1992 – 1995 u Bosni i Hercegovini situacija stoji ovako: Muslimani su većina u Sarajevu, Bihaću, Bugojnu, Fojnici, Goraždu, Travniku, Tuzli, Varešu, zavidovićima i Zenici. Srbi imaju većinu u Zvorniku, Višegradu, Trebinju, Drvaru, Srebrenici, Prijedoru, KOtor Varošu, Foči, Doboju, Derventi, Brčkom, Petrovcu, Bosanskom Novom, Brodu, Bileći, Bijeljini i u Banjaluci, znači u 17 gradova, a 1910. godine držali su samo Bileću i Drvar! Da su Hrvati najveći i jedini pravi stradalnici u BOsni i hercegovini govore i činjenice da su Hrvati danas u 30 navedenih gradova većina samo u Mostaru, Jajcu ( i to je upitno ) i u Livnu, a prije 105 godina bilo je osam većinskih hrvatskih gradova, sa još tri grada sa samo 1 – 2% manje od muslimana u Sarajevu, Travniku i u Zenici. Stoga, svatko tko se bavi politikom u Hrvatskoj ili znanstvenim radom, mora imati na umu ove podatke.
D. I.
hop.hr

Nema komentara:

Objavi komentar